Witajcie miłośnicy restauracji!

Mam na imię Bernadeta i jestem miłośnikiem wszelkich restauracji. Mój blog będzie poświęcony właśnie restauracjom i będzie stanowił podsumowanie moich dotychczasowych doświadczeń i przemyśleń na ten temat.

restaurant-738788_1280

Dlaczego mój blog będzie poświęcony restauracjom?

Po raz pierwszy w życiu byłam w restauracji mając 10 lat. Okazją były uroczyste 70 urodziny mojej babci i związany z tym obiad. Bardzo mi się to podobało, a obiad który wówczas jedliśmy zapamiętałam do dnia dzisiejszego. Potem zdarzały się już mniejsze czy większe wypady do rozmaitych restauracji z moimi znajomymi czy przyjaciółmi. Zwykle jednak nie były one połączone z jakąś szczególną uroczystością czy okazją.

waiter-748231_1280
Restauracje i rozmaite kawiarnie to również moje życie z którym przez jakiś czas związałam się zawodowo dorabiając sobie na studiach. Bardzo mile wspominam tę pracą i muszę przyznać, że wiele się nauczyłam. Miałam okazję pracować zarówno w dużej restauracji, jak i w małej kawiarni.

people-146963_1280
Okres częstych wypadów do kanjp i restauracji to także czas, gdy byłam w związku. Pewnie nikogo nie zdziwi fakt, że bardzo dobrze kojarzy mi się ten czas i chyba najwięcej zapamiętałam właśnie z tego okresu. W tym czasie udało mi się poznać chyba najwięcej restauracji i kawiarni. Odwiedziłam chyba większość znanych miejsc w mojej studenckiej miejscowości i jedne wspominam lepiej, inne znacznie gorzej. Tym samym wiem jakie są typowe błędy, jakie popełniają restauratorzy, a na temat jedzenia oraz obsługi w restauracjach mogłabym już napisać niemalże książkę.

Zachęcam Was do odwiedzin na moim blogu. Mam nadzieję, że będziecie tu częstym gościem.

Dodaj komentarz